Week-end.

Idag är det fredag och inget jobb blev det för mig idag men det är skönt! Nu sitter jag här nyduschad och väntar på att jag ska orka röra mitt arsle upp ur soffan och börja fixa lite hemma. Snart ska saft in till stan för att hämta Hansson som kommer till oss från Gbg för att festa med oss i helgen haha! Kommer blir riktigt roligt och jag har inte träffat honom innan men vi har pratat mycket på skype så det ska bli intressant att få träffa honom in person nu;)

Så ikväll blir det röööjj och imorgon blir det lite mer sofistikerat röjj för då ska vi som sagt på bröllop! På söndag är en heldag hos Prakke inplanerad men vi får se va vi hittar på, om det är fint väder blir det nog grillning:)

Det är helt sjukt att det har blivit sååå kallt nu! Ena dagen var det varmt och nästa dag var det svinkallt hela dagen! What's going on liksoom?! Tycker att det kan börja snöa nu och så kan det snöa i typ 1 månad men efter det ska det bli sommar igen :D visst att sommaren har varit galet varm i år men jag klagar absolut inte för vi i sverige har ju vinter i nästan 6 månader! då gör några för varma månader om året iiiingenting!

Imorse ringde även Manpower och sa att Ericsson ville ha mig hela nästa vecka också och det är bra för jag trivs verkligen där! Det är dock bara från 8-12 varje dag men det gör inget ;) kommer bli hur bra som helst!

Nuuuu måste jag upp och fixa lite! Hörs senare!

En gammal bild på mig från förra året;)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0