More thoughts.

Nu är jag inte hemma så jag tänkte att ni skulle få fundera på en till sak och kommentera så kollar jag igenom vad ni har skrivit när jag är hemma igen! Jag funderade på en sak idag när jag va inne på apoteket och köpte strepsils (halstabletter) idag...

Fundering:
Det finns halstabletter i många olika smaker men är det så att halstabletterna med mintsmak är bättre än de med andra smaker? Om man köpter halstabletter som smakar honung eller citron är de ju inte lika starka som de som smakar mint men fungerar de lika bra? Det står ju inget nånstans för det borde ju stå på de med annan smak att de inte är lika effektiva som de som smakar mint!



Vad tror ni?
Kom med egna idéer! :D



Kommentarer
Postat av: carro

tror de med annan smak funkar lika bra, men de med mint "spränger" mer i halsen så det känns som om de hjälper mera :P Iofs känns det alltid bättre i halsen efteråt med mint... haha du borde samla alla dina tankar i en bok och döpa den till tinas funderingar där alla svar också står ;) <3

2010-09-17 @ 18:51:43
Postat av: Tina

hahaha det ska jag nog ta och göra!!! har en till fundering som kommer upp lite senare idag och det är en rikit brainbreaker;) hahahaha! <3

2010-09-18 @ 10:33:23
URL: http://sexlovedrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0