Many wishes.

Hej!

Igår var jag som sagt på bröllop och det va hur fint som helst! Det jag inte visste var att det var bröllop och dop! Paret som gifte sig fick en son 1 månad sen så han skulle även döpas:) namnet blev Oliver Thomas Persson och jag måste säga att jag har börjat gilla namnet Oliver mer och mer... var inte så förtjust i det namnet innan men efter att ha sett Oliver som va såååååå söt så gillar jag även namnet;) Det blev mycket mat och goda drinkar (open bar!) och lite dans innan det var dags för oss att dra hem. Bröllopet var i Nacka och det var lördag så det hade varit hopplöst att ta sig hem komunalt men när vi fick veta att vi kunde få skjuts så åkte vi såklart med!

Idag började jag dagen med att äta fattiga riddare som saft lagade och det va sjuuukt gott! Pannkakor och fattiga riddare är inte riktigt min grej för jag bränner alltid allt men saft är grym på det! :D

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men nåt kommer vi antagligen att göra eftersom det är Hanssons sista dag hos oss innan han åker hem till Gbg:( det var varit så mysigt att ha nån här hos oss så vi vill verkligen inte att han åker men han har lovat att komma upp till oss så fort han kan!

Nu ska jag hänga med killarna men vi hörs nog sen!

ps. saknar dig min vän!!! :( ds.




Kommentarer
Postat av: carro

tänker på dig hela tiden <3

2010-09-06 @ 09:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0