I got the goods.

Tjena mittbena!

Nu sitter jag här, helt slut i hela kroppen känns det som så jag ska ta en lång dusch och sen gå och lägga mig. Det är så mitt liv ser ut nu: upp tidigt, jobba och sen komma hem, vara trött, duscha och lägga mig men jag måste säga en sak... jag trivs så jäkla bra med det! Jag gillar jobbet såååå mycket och idag hann jag t.o.m träffa Ida inne i stan efter jobbet! Och att gå upp tidigt är inte alls jobbigt när man väl har lyckats komma upp ur sängen!

Jobbet gick hur bra som helst och nu kan jag både det nya och det gamla systemet på Ericsson så thumbs up to me hehe :) Idag satt jag i en annan byggnad så det va inte lika mycket folk där men lika roligt va det! :) Idag fick jag lära mig en ny sak: förbeställda kort! Det är när Ericssonare skickar mail till receptionen och meddelar att de kommer få besök under dagen så att vi kan förbereda besökskort till dem! Imorgon är det samma reception igen så jag längtar :D

Efter jobbet träffade jag som sagt Iiiiida :D Vi satte oss på Café 60 och snackade om allt mellan himmel och jord! Det kändes så skönt att få berätta allt för vi hade inte setts på nästan 6 månader så vi hade mycket att berätta haha! satt nog inte tysta en enda sekund men det är ju så det ska vara;) Nästa fika med henne är inbokat: nästa fredag!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa matlåda till imorgon!
Godnatt på er läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0