Comments.

Måste bara säga att det är sjukt kul när ni läsare kommenterar! Annars får jag ju inte veta vilka ni är! :) Och alla ni som skriver era bloggadresser... jag går alltid in och kollar på era bloggar! :D

Nu sitter jag och tittar på 17 again och jag gillar den lika mycket som första gången jag såg den! Den är så söt, en riktig chic-flick haha!

Aaaaaah jag har druckit mycket fanta så jag är galet speedad men det går över snart och förhoppningsvis så deckar jag snart för jag ska upp tidigt imorgon.

Vi hörs imorgon dudes and dudettes;)

Gammal bild på mig från Amsterdam!




Kommentarer
Postat av: Liz

Vad roligt, jag tänker likadant själv! Jag älskar att läsa bloggar bara för att...jag vet inte. Böcker har jag jättesvårt för mig. Jag gillar självbiografier, och då är ju bloggar bra om något!:D



Förresten, kul att du ser på 17 again! Den är ju faktiskt rätt skoj :)

2010-09-16 @ 09:09:08
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: N

ooh önskar jag blivit pigg av att dricka fanta också :D

2010-09-16 @ 10:02:01
URL: http://niris.blogg.se/
Postat av: carro

du är så fin min vän :) <3

2010-09-17 @ 18:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0