Bad bad me.

Nu är jag här igen! Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft mycket att göra och ibland inte haft lust att skriva ett inlägg med helt onödig information som att "jag gick 7,5 steg till köket för att hämta ett glas vatten idag"...!

Igår träffade jag sandra på stan och då blev det lite shopping! En basic tröjja från HM, en svart BH och en söt klänning från Veromoda fick följa med hem och jag är beyond happy! :)

Nu sitter jag här och försöker röra mig men någonting har hänt med min rygg!!! Jag måste ha legat på nåt konstigt sätt inatt för jag kan inte vända måg åt varken vänster eller höger, kan endast röra huvudet! Vill inte väcka pojkvännen heller så att han kan ge mig en massage för han jobbade natt igår och ska jobba natt idag igen så han måste verkligen sova så jag får väl gå och försöka slänga mig i väggen några gånger och hoppas på att det blir bättre haha!

Börjar jobbet kl. 13.00 idag så det är skönt med sovmorgon och jag ser även att solen lyyyyser idag så jag ska gå hemifrån lite tidigare och ta en lite längre promenad till tåget! Snart kommer vintern (vill inte ens tänka på det!!!) så man måste ju passa på nu;)

Nu har ni fått all onödig info ni kunde få av mig så ni och även jag är all set for the day! ;)

Hörs senare!


Bilder från Tyskland 2009!


Kommentarer
Postat av: Louise

Söta Tinish :D Om några dagar ses vi hihi

2010-09-28 @ 16:41:14
URL: http://fuckallyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0