Bad bad bad.

Ikväll är det födelsedagsfest hos familjen Karolak eftersom Sandra fyllde år i onsdags och som vanligt när det är nåt som jag verkligen har sett framemot så har jag blivit sjuk. Det är såååå typiskt! Jag har ju gått runt och känt mig hängig i nästan en månad men igår började jag verkligen få ont i halsen och jag frös hela dagen så när jag väl va hemma deckade jag direkt. Det händer inte ofta! Jag deckade kl. 21.30 på en freeedag! :D
Men ikväll ska jag inte må dåligt! Hur ofta fyller hon år liksom;) Ikväll kommer det bli galet som vanligt när man festar med familjen Karolak och jag klagar absolut inte! haha!

Tänke även visa vad jag ska köpa när jag får min lön! Har hittat ett par stövlar som jag vill ha och eftersom det kommer bli min första riktiga lön sen jag började jogga heltid så kan jag unna mig själv dem!


Dessa snygga stövlar är från Bianco och kostar 1400 kr men de är så snygga och varma! Kommer bli perfekta till vintern! :D


Nu ska jag dricka lite te och sen hoppa in i duschen! Skriver imorgon och beröttar hur det va!


Kommentarer
Postat av: river

att jogga på heltid låter verkligen skitjobbigt... jag hoppas du inte tänker göra det i dem stövlarna ;)



krya på dig! :)

2010-09-11 @ 18:02:58
Postat av: Tina

haha nee får inte ha på mig dem på jobbet :( där är det deras uniform som gäller :D det är jobbigt men gaaaaaalet kul också! älskar jobbet och jag trodde verkligen inte att det va möjligt;)

tack! :) när är du i sthlm då så att man kan få träffa dig?! :D

2010-09-12 @ 08:53:45
URL: http://sexlovedrugs.blogg.se/
Postat av: river

ha, det där skämtet gick ju hem :P ...du skrev "min första riktiga lön sen jag började JOGGA heltid", därav jogging-skämtet :P



jag vet inte riktigt... ska ner dit nu för att jobba så då blir det nog tyvärr ingen tid över men I'll let you know nästa gång :D



pok

2010-09-12 @ 09:55:40
Postat av: Tina

hahah jahaaaa såg inte ens det! antog att det bara va du som hade skrivit fel ;) ja jogga går ju också bra men tyvärr vill ingen betala mig för att göra det på heltid hahaha :D ja men gör det!!! hör av dig när du kan! pusspuss



2010-09-12 @ 16:46:21
URL: http://sexlovedrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0