Addicted.

Hello again.

Nu har jag äntligen kollat på hela säsong 13 av America's Next Top Model och vill ni veta när jag började titta? Igår. Har inte kunnat göra något annat! Dels för att jag är sjuk och inte orkar röra mig mer än från soffan till toaletten och tillbaka men dels för att det är så kul att se vad de får för uppgifter! Säsong 13 var ju även säsongen då det bara var korta tjejer som skulle försöka se längre ut på bilderna! Det är helt galet måste jag få säga att ingen av de tjejerna såg särskilt bra ut annars men bilderna va hur snygga som helst och jaaaa, jag vet att bilderna inte är 100% real men vem bryr sig haha!

Här är alla tjejer och vinnaren Nicole är längst upp till höger! Hejjade på henne!



Idag kom även nya 90210 och gossip girl avsnitten för er som undrar och det va mycket drama som vanligt! det gillar vi;)
Nu sitter jag och väntar på att mina kära pojkvän ska komma hem med det som jag har längtat efter, väntat på, jag har inte kunnat tänka på nåt annat och sova gick inte utan den här lilla saken som kan förändra mitt liv och befria mig... jag pratar om........ (drumroll).... NÄSSPRAY!!! Min näsa vill verkligen inte samarbeta just nu så då får vi gå den hårda vägen istället för som jag säger "it's my way or the highway":)

Hoppas att han kommer snart så att jag kan få tillbaka mitt luktsinne! Igår lagade han jättegid mat (tror jag!) och sen frågade han mig hur det smakade så jag klämde ur mig att det smakade hur gott som helst men sanningen var att allt smakade... nada! ingenting alls! :P

Jaaaaja nog med mitt babbel! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0