Crazy tired.

Sitter på jobbet och läser lite olika tidningar för att hålla mig vaken just nu! Har varit seg på att uppdatera men jag var borta hela helgen och sedan har jag jobbat från 08.30 - 17.00 varje dag och eftersom SL har envisats med att krångla till det för mig varje dag så har jag inte varit hemma innan 19.00!!!

Kan berätta om helgen! Drog ut med tjejkompisarna till Nacka där Sandras familj har en villa (läs LYXvilla) Eftersom föräldrarna var bortresta så tänkte vi passa på att ha tjejmiddag där och sedan kunde alla sova över! Vi lagade sååå god mat (kyckling i barbecue marinad, svampsås och couscous med lök och kantareller) och till efterrätt blev det blåbärspaj och vad hände efter maten?... NADA! alla höll på att sprängas att mätthet så vi satt på våra arslen och glodde på varandra;) hehe neeej då... Vi hade det riktigt mysigt! Vi drack vin och spelade spel (Våghals, förlåt för jobbiga sms ni som fick det!) och efter det satte vi oss alla i soffan och tittade på The Haunting In Connecticut... och den sög faktiskt haha! Hur kommer det sig att man (iaf JAG) alltid är rädd efter skräckfilmer? även fast filmen suger kan man inte låta bli att se sig om över axeln för att se om nån står där!

Nästa dag började med pannkakor till frukost och sedan skulle alla åka iväg! Men jag och Olivia bestämde oss för att stanna och ha det mysigt eftersom sandra skulle komma tillbaka dit efter jobbet! När alla hade gått gick vi på promenad till vattnet. Där satte vi oss på bryggan och bara njöt av det underbara vädret! Efter ett tag rörde vi oss tillbaka för vi hade tänkt att vi skulle basta men smarta som vi är glömde vi ju fråga sandra hur man sätter på bastun och eftersom vi inte är så smarta av oss kunde vi tyvärr inte lista ut det själva heller så det blev bara duschar för oss och sen åt vi resten av blåbärs pajen medan vi såg Baksmällan som är lika bra varje gång man ser den!!!

På kvällen skulle två killkompisar komma över så vi bestämde att vi skulle äta tacos! Vi satt och pratade om allt möjligt och bara hade det trevligt men sen smsar en full Micke (sandras pojkvän) och undrar om hon kan hämta honom på Slussen så då åkte vi på roadtrip haha! Det är inte långt dit från huset men jag säger roadtrip för att det alltid är det när sandra kör haha! Lika fartfyllt (haha! kom på ett detta ord får en helt annan mening om man översätter första delen till engelska! :D) och spännande varje gång! Även då sov vi över där så jag va hemma runt 16.00 på söndagen!

Hmmm... har inte hänt så mycket efter det! Har som sagt jobbat varje dag och det har varit riktigt roligt för jag får sitta helt ensam nu i lilla receptionen på huvudkontoret! I like it!

Neee nu har jag skrivit en hel uppsats så det får räcka för nu men skriver lite senare igen och även bilder kommer sen, kan ju inte spara bilder här på jobbet hehe!

Men några gamla bilder kan ni få!




Kommentarer
Postat av: L

Älskling, hur gör du bilderna sådär? Vilket program använder du? :D

2010-10-07 @ 13:13:58
URL: http://fuckallyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0