Weather.

Hur mycket mer ska det regna? men jag kan faktiskt inte bestämma mig om jag gillar regn mer än snö... Det jag gillar med regn är att det inte är lika allt och man kan ta sig fram utan att halka. Det negativa är att det inte är roligt att bli blöt och vatten i skorna kan man ju leva utan. Det positiva med snö är ju som sagt att det inte är lika blöt om det inte är slask och dessutom är det fint ute när allt är vitt men is och slask...usch!!!

Idag ska jag stänga receptionen och eftersom det har regnat hela dagen så började det ju bli mörkt (såg det ut som iaf) redan runt 12... det är så deprimerande. Jag vet att jag borde gå och simma efter jobbet men man har ju ingen lust när det är så mörkt... Känns helt fel för det känns bara som att man borde åka hem och lägga sig! Nee blir simning imorgon då jag slutar lite tidigare :)

Vad händer annars?... jo, på fredag blir det nog utgång om allt går som planerat! Och på söndag... söndag är den stora dagen... då är det äntligen dags för Harry Potter och Dödsrelikerna! Vi köpte biljetterna igår så kl. 18.15 ska vi sitta och njuta i hela 2½ timme :D jag har längtat så galet mycket och boken va ju så bra så jag hoppas verkligen inte att jag blir besviken!
Vi ska även försöka se den nästsista filmen nu i veckan så man kommer ihåg allt för de två hänger ju ihop mer än någon annan bok.

Dagen har gått hur fort som helst känns det som men ändå har det inte hänt så mycket! Några få personer hade glömt sitt passerkort som vanligt på måndagar men annars händer INGET! imorgon blir det mer action här (hoppas jag) men jag måste bara säga att jag verkligen älskar det här jobbet nu! Nu känns det som att jag kan allt (det mesta iaf haha) och jag är mer säker!

Ska jobba vidare nu men kanske hinner skriva igen sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0