Rain on your parade.

Fint väder va... inte nog med att det är svinhalt och äckligt ute så regnar det nu också! Give me a break!

Sitter på jobbet nu och magen kurrar så högt att jag knappt hör namnen på kunderna som kommer och ska skrivas in. Hann inte äta så mycket frukost så jag slängde ner en vanilj joghurt (stavas det så?) i väskan och sprang till tåget. Jag va så sjukt trött imorse att jag trodde att mina ögonlock hade fått ryck eller kanske ett eget liv! De ville inte öppnas imorse! Hur jag än försökte så stängdes dem och sen va det som en osynlig kraft som puttade tillbaka mig i sängen varje gång jag ställde mig upp! Tur att man har stark viljekraft iaf som räddade mig;)

När jag är trött kan jag ordbajsa i flera timmar, det finns inget som stoppar mig. Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om ett litet löv som annars inte skulle inspirera mig alls men när tröttheten tar över är hela mitt liv väldigt filosofiskt (enligt mig haha). Gillar sånt!

Ikväll kommer pappa från Tyskland och hälsar på och tro mig, det uppskattas verkligen! Han stannar över helgen och eftersom det är farsdag på söndag men utan en far för mig så ska vi fira imorgon istället. Han åker nämligen hem tidigt på söndagen... Efter jobbet (slutar 17.00) blir det alltså att åka hem och fixa lite hemma samt laga middag! Nåt gott blir det nog. Lyckades väldigt bra med min wok med kokosnötsmjölk och ris förra veckan så det kanske man ska göra igen!

Kan berätta en rolig grej också! Ska på en visning på söndag! En jättefin lägenhet i Högdalen men perfekt pris och perfekt månadhyra och sen har jag även bokat tid för rådgivning på nordea så nu ska jag ta tag i det här och skaffa mig ett riktigt hem haha! Nej jag är inte hemlös men skulle vilja ha något eget efter 3 år med flytter. Har bott nästan överallt känns det som och inte känt mig trygg nånstans men det ska vi ändra på nu!

Jobba lite nu? japp! har lunch snart också men skriver efter det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

yoghurt ;)

2010-11-12 @ 15:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0