Names.

Folk har så sjukt konstiga namn och här på jobbet så har jag ju hört alla möjliga namn! Kan inte nämna några här i bloggen men jag kan säga att jag precis gjorde ett besökskort åt en vars efternamn bestod av 19 bokstäver!!! Hur är det ens möjligt?! Jag försökta uttala det i mitt huvud men it made no sence! Det kändes som att det tog mig typ en timme att skriva klart namnet men man får ju inte skriva fel heller! Med namn som man har hört innan kan man ju bara läsa lite snabbt så kommer man ihåg att det är t.ex. Peter men försök komma ihåg jkhkfgsakjshkhgjh... IMPOSSIBLE!

Nee nu ska jag försöka jobba vidare och hoppas att det inte kommer några fler besökare med omöjliga namn;)


Kommentarer
Postat av: angelina

haha xd

2010-11-20 @ 19:11:29
URL: http://leath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0