Insane?

Ibland kan jag sitta och fundera och då kommer jag på en massa saker jag skulle vilja göra men inte kan/skulle våga göra! Känner mig lite som ett freak när jag försvinner i mina egna tankar... Det är helt galna tankar som folk skulle kalla mig emo för men det är helt seriösa tanker men ändå inte seriösa för jag kommer inte göra nåt...

Jag skulle vilja pierca tungan, göra fler tatueringar, färga mitt hår i en massa olika färger... Men det är saker som inte kommer hända och det beror nog mest på att jag har det jobbat jag har nu. Kan varken ha piercing eller lila hår när jag står i receptionen :P

Jag hatar folk som säger att man bara gör det för att vara cool eller att det räcker, att man ska tänka om. Jag skulle aldrig i hela mitt liv säga så till någon och speciellt inte utan att verkligen lyssna på allt först. Jag har på något sätt alltid haft en massa saker jag har velat göra eller saker jag har velat ha men inte vågat ta tag i det... Jag har velat ha en katt i flera flera år och nu äntligen har jag en katt och det är en av de bästa besluten jag tagit.

Nej, jag ska inte färga mitt hår lila eller någon annan konstig färg och jag ska inte pierca tungan för jag är alldeles för rädd för smärtan och jag älskar mitt jobb för mycket haha! Men jag ska inte heller vänta för länge med att verkligen ta tag i saker som jag vill ha! Det ska vara mitt nyårslöfte! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0