Idiot.

Jag sitter här i receptionen nu och är så in i helvete förbannad! Innan receptionen stänger varje dag brukar vi få en lista med alla konferenssalar som är bokade nästa dag så att vi kan förbereda nyckelkort till de rummen och jag börjar med att säga att det är mycket jobb! Det ska registreras i systemet, man skriver vem som har bokat rummet, tiden och om kortet ska användas efter 17.00 ska man även fixa en pinkod och sen ska allt skrivas ut och tiderna + pinkod ska skrivas på korten... så ja, allt tar ett tag! när jag har gjort alla (14 st) korten som då har tagit mig 35 min så lägger jag dem på bordet och alla lappar på. Då kommer det en idiot som lägger sin väska på alla korten och drar ner alla!!! Det betyder att jag nåste göra om allt eftersom jag inte längre vet vilken lapp som hör till vilket kort! Hur kan man vara så dum?! Jag började skälla ut honom och han bara vände sig om och gick!  

Idioter finns det tillräckligt många, that's for sure!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0