Five.

God morgon!

Jag sitter just nu och dricker kaffe på jobbet... blev liiiite sen imorse så jag fick springa till tåget och det resulterade i att jag satt och sov heeela vägen till helenelund, hann ju inte köpa kaffe på morgonen! Jobbar 7.30-17.00 idag igen så det blir en lång dag men jag har något att se fram emot! Ska nämligen hem till sandra efter för mys och sleep-over;) 

Annars så händer inte så mycket den här veckan...

Sitter och funderar på en massa saker hela tiden vilket leder till att jag känner mig stressad och trött nästan hela tiden... Gick och la mig lite smått irriterad igår, låg och tänkte på en massa saker. Man sträcker ut en hand till en person och varje gång huggs den av pga omogenhet. Låg och funderade på det, varför människor beter sig som de gör. Jag är absolut inte perfekt men jag är nog inte så omogen att jag inte skulle försöka hjälpa någon som försöker nå mig... jaaaja nu blev det en massa interna saker som ni inte förstår men ibland behöver jag skriva av mig...

Fan nu sitter jag i lilla receptionen helt ensam och jag måste typ på toa men jag får inte lämna receptionen och att ringa hit någon från den andra receptionen känns skumt eftersom det är en bit o gå mellan :P Det är bara att hålla sig haha! Gud vilka jobbiga problem man har då... not. 

Nu ska jag jobba vidare så vi hörs sen!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0