Coffee.

Nu har jag öppnat receptionen och Monica (en tjej som sitter i ett annat hus) ringde nyss och sa att hon jag jobbar med inte kommer idag så det kommer komma en annan tjej som kan systemet men har aldrig varit i det här huset så jag får bestämma idag hehehe... i like! Sitter och dricker kaffe nu och njuter av morgonen för hur mycket jag än hatar att gå upp och kasta iväg det varma underbara täcket på morgonen så njuter jag ju av att mina dagar känns mycket längre och idag slutar jag ju tidigt dessutom så då hinner jag t.o.m gå och simma efter!

Annars händer inte så mycket idag. Vakter går runt i hela byggnaden just nu och kollar så att allt är okej. Stackarna måste ju rycka ut nästan hela tiden för det är alltid någon som står och håller upp dörren för länge eller så drar de i nödhandtagen istället för det vanliga handtaget så att larmet går och vakterna kommer ju direkt då... De skulle ju kunna ringa oss och kolla först men det skulle nog vara för mycket ansvar för oss för det finns ju trots allt 30 hus (räknade nu) i Kista...

Oj! Det va mörkt ute när jag började skriva andra stycket i det här inlägget och nu är det helt ljust ute! Och jag skriver inte ens långsamt!

Sitter och läser Metro just nu på nätet och jag måste bara säga att den här roboten som ser ut som en riktig människa är en av de sjukaste grejjerna jag har sett... Får typ gåshud när man ser den/henne? hehe! Hur kan teknologin ha kommit såååå långt och utvecklats så mycket?! Kommer ihåg när jag va liten och mamma köpte sin första mobil. Det var en Nokia 3210 och jag va helt kär i den för som alla andra blev jag beroende av Snake ;) Om jag jämför den med min mobil nu är det svårt att tro att det bara har gått 13 år mellan de köpen...

Nu börjar det komma lite folk så vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0