Move like you're supposed to.

Trött, trött och återigen trött! Somnade rätt sent igår så det är inte konstigt att jag inte kan hålla ögonen öppna... Ska ta och dricka lite kaffe så att jag blir pigg! Det som gör mig trött är att jag vet att jag börjar 12 idag men måste vara i skolan kl. 10 för att jobba med projektarbetet... Det är inte tråkigt utan bara seeeegt att behöva gå upp tidigare! jaja nu ska jag sluta klaga!

Har svenska idag och sen en till svenska lektion (svenska B och C) så det är helt okej :) Efter det blir det raka vägen hem till Sandra. Vi ska nämligen ut ikväll men först blir det fest hos Daniela som fyller år idag!



Nu blir det fööör mycket för mig haha! I. Need. Coffee. NOW!


Kommentarer
Postat av: Sandra

JIPPIIIIIIIIIII PARTY

2010-01-29 @ 11:23:58
URL: http://fuckpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0