Early mornin'

Sitter nyduschad i sängen nu med en näsduk redo i handen för ni kan kalla mig för kranen... Jag har varit täppt i näsan heeela dagen och jag gick desperat runt i klassen och frågade om någon snäll själ hade med sig en nässpray. Jag höll på att ge upp hoppet om att kunna andas genom näsan när en kille i klassen räckte fram den underbara lilla flaskan med... nässpray. Efter det så var jag inte täppt i näsan längre utan då var det tvärtom... allt bara rann ut som vatten och det gick fort som fan så jag gick runt med papper hela dagen och var beredd på det värsta. Det är mina problem iaf;) klart man har fler problem men de behöver vi inte diskutera nu!

Imorgon ska jag upp tidigt för jag och Carro ska ta 07.02 tåget in till stan! Vi ska nämligen på H&M-frukost-shopping!
Man kunde som medlem skicka ett mail om man var intresserad av eventet och så plockade de ut några som får komma och då valde de mig! Jag skrev upp Carro på listan med mig eftersom vi aldrig har gjort nåt liknande! Kommer bli riktigt roligt! De kommer prata lite om mode, alla kommer få den nya ELLE-katalogen och så kan man vinna biljetter till ELLE-galan som är den 29/1! Sen får man även shoppa och då är det 20% rabatt på allt i affären och sist men absolut inte minst så blir man bjuden på frukost från Wayne's :) Efter det blir det vanlig skoldag för oss...

Bjuder på en bild:      



Nej, nu ska jag sova och vila ut!


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja men tack så jävla mkt!!!! jag dör av avundsjuka! jag vill oxåååååååååååååååååååååååååååååååå bajs på dig.

2010-01-27 @ 08:48:52
URL: http://fuckpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0