Give me icecream now.


Okej jag gillar verkligen inte glass men nu är jag sååå sugen på glass att jag funderar på att skita i mina lektioner och bara sitta och äta glass (Ben&Jerry's) hemma framför tvn hela dagen lång! Men det ska jag inte göra... måste gå till skolan annars kommer jag få dåligt samvete och det slutar alltid illa:)

Har inte sovit så mycket. Så fort jag höll på att somna så fick jag en hostattack så det va bara att sätta sig upp och dricka vatten... satte mig t.o.m upp för att försöka somna och om jag somnade skulle jag ju falla bakåt och lägga mig ner men jag hade inte räknat med att jag skulle somna och falla åt sidan. Dunk sa det och så satt jag klarvaken på golvet, inte lyckat;)

Nu ska jag duscha och sen blir det skola som gäller men jag får inte glömma hostmedicinen!!!


Kommentarer
Postat av: Liuza

hah va grymma bilder :) de va skitläääängesen jag åt B&J! ååh <3

2010-02-07 @ 17:20:12
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0