Everybody loves oh.

Hittade en remix på youtube som jag blev helt kär i och varje gång jag hör den kan jag verkligen inte sitta still! Blir riktigt taggad nu, vill ut och dansa!

Britney Spears & Pitbull

 

Ikväll blir det nog utgång om alla är på! Kommer bli kul:) Imorgon ska vi på middag hos safts pappa och så får vi se om jag hinner åka till sandra som ska ha tjejkväll hos sig...

Åh jag sitter och lyssnar på låten nu och jag kan verkligen inte låta bli att röra på mig! haha det är liiiite svårt att skriva samtidigt som man dansar;)

Ska hoppa in i duschen nu och sedan dra iväg till skolan, har två svenskalektioner idag (B&C) och sen är det heeeeelg! Min frukost har inte varit så jäkla nyttig idag men riktigt god;)

min frukost;) haha

Jag igår:)

 

Nej nu ska jag duscha! Skriver senare igen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0