Skipped a day.

Tjena mors!

Såg nu att jag inte bloggade alls igår och jag som va helt säker på att jag hade gjort det! Jaja...

Va ju som sagt på utbildning i torsdags och det va inte alls så tråkigt som jag trodde att det skulle vara. Fick veta mycket jag inte visste om val och hur allt går till! Det ska bli intressant att jobba den 19:e ;)

Igår träffades jag och tjejerna (inte carro) och började fixa allt inför kvällen. Vi hade planerat en överraskningsmiddag för Carro som ska åka till Budapest på måndag. Grejjen var att hon visste att det skulle bli middag men hon trodde att vi skulle fixa allt tillsammans och hon visste inte heller att middagen var för henne;) Så då på förmiddagen fixade vi hennes present (som blev helt galet fin!!!), maten (kräftor, vitlöksbröd som vi gjorde själva, skagenröra mm.) och vin!

Det var så roligt att se hennes min när hon förstod att det va för henne och när hon fick se sin present! Fan Carro, du ska veta att vi kommer sakna dig sååååå mycket!!!
Efter middagen kom Saft och Sebbe dit, vi spelade Tjej Kväll;) (eller vad det nu heter) och när alla va lite runda om fötterna drog vi ut. Det blev Sommar och jag måste säga att det va helt okej:) mycket folk och bra musik men inte bra dj:s... de söööööög verkligen för det va verkligen 3 sek innan nästa låt började!

Runt 01:15 tog jag och killarna tåget hem så det blev inte för sent men en grym kväll va det verkligen! :D

Lite bilder (snodda från Dionne):


Ikväll är det avskedsfest för Sebbe som gäller eftersom han flyttar till Gotland nu på måndag:( Men det berättar jag mer om senare! Ska äta nåt nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0