Saknar.

Studenten, det va tider det (det va 2 månader sedan haha!). Satt och tittade igenom lite bilder och måste bara säga att jag verkligen kommer sakna klassen och skolan. Plugget saknar jag verkligen inte men alla underbara människor som fick dem 3 åren att gå så snabbt kommer jag verkligen att sakna!


Precis innan jag åkte iväg för att fotograferas i skolan.


Studentmottagningen!


Utspringet!


Lakanet:)


Innan fotograferingen igen


Jag är överlycklig för jag har precis sprungit ut!!!


Lilla jag fick diplom för att ha förbättrat skolan lite grann hehe! ;)


Underbara människa! Hade inte haft så roligt utan dig!!!


Sista provet precis innan utspringet haha! Sköna lärare säger jag bara!


Vääärldens bästa pappa och jag!

Glada tjejer! Ni är bäst!!!

Alla fick ett halsband men sin bild, detta är bilden som togs i tvåan som lärarna har för att hålla koll på oss;)

 

Nu är allt det över men jag har en massa bilder och fina minnen och jag kommer aldrig glömma gymnasiet eller studentveckan! :D Now, let's move on the bigger things... ;)




Kommentarer
Postat av: carro

typ lyckligaste dagen i mitt liv! Så härligt att dela den med dig sötnos <3<3

2010-08-26 @ 21:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0