Prov 1 + spexfoto!

Då börjar dagen med att jag springer runt och letar efter mina saker som ligger lite överallt i rummet vilket känns underbart...not!
Har prov om lite mindre än 1 timme (filosofi) och jag känner mig faktiskt redo men det är just det som gör mig orolig... brukar inte gå så bra när jag tror att det ska gå bra:( men jag gör mitt bästa så får vi se! Jag har iaf en sak att se fram emot idag och det är... SPEX-FOTOGRAFERINGEN idag!!! Kommer bli så kul och jag vill inte avslöja något nu men lägger upp en bild lite senare om jag hinner:)

Nej, nu ska jag fortsätta leta efter mina saker och sedan försöka hinna med bussen! haha bra planerat, yes i know;)

Ha en toppen dag!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0