Jag. är. så. trött.

Sitter i skolan nu och har slutat men måste fixa lite saker på internet innan jag går hem och saft slutar snart så då kan jag ju lika gärna vänta på honom:)

Idag hade vi svenska och vi pratade om Freud och james Joyce vilket var väldigt intressant eftersom jag älskar psykologi och har ju med psykologiskt tänkande att göra! Nu har jag haft filosofi så jag har ont i huvudet! Filosofer hit och deras tänkande dit... det räcker! fan! haha:P
det är så mycket man måste tänka på när man ska försöka analyser dem och i slutändan blir det ju ändå helt fel så jag orkar inte bry mig!

Nu är det ju helg så jag kommer antagligen inte kunna blogga men kan berätta att vi ska ha inflyttningsparty på lördag så det kommer bli kul! ser verkligen framemot det! Och på söndag ska vi hem till safts morfar:)

Ikväll ska jag nog ta det lugnt men vi vet ju alla hur det slutar när jag säger (/skriver) så;)

Ha en toppen helg!!!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: emmelist

njae jag ska bara fara och hälsa på familjen! du då?

2009-10-16 @ 14:44:12
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0