Åh kan inte sluta lyssna på musiiiik!

haha sitter i skolan och lyssnar på spotify och just nu spelas faktiskt britneys nya låt... my addiction!

Idag har det varit en luuugn dag och ikväll blir det kul! Chillkväll hos sebbe är planerad och carro ska nog med och sen sova hos mig eller kanske borde skriva oss haha! bor ju inte själv:)

Beställde precis skolkatalogen och det kommer bli kul att sitta och bläddra igenom den. Jag kan sitta i flera timmar och bläddra igenom skolkataloger, tycker att det är hur kul som helst och speciellt när man känner mååånga haha!

Nej nu ska jag åka till carro och sedan drar vi hem till mig och chillar en stund innan vi ska till sebbe! man ska verkligen njuta av de dagar man har det lugnt i skolan! stackars carro som har en prov varje vecka fram till jullovet typ men det klarar hon! :D

Pusspuss och ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0