Yesterday and today. Model? ME?

Igår efter skolan, vilket var kl. 12.00 (så skönt!!!) åkte jag och sedan in till stan för att fika en snabbis med sandra! Det blev latte med världens godaste morotstårta!!! Om det finns några morotstårta-lovers där ute som läser detta så måste ni gå till NK's café på bottenvåningen där stora julgranen är, den äger verkligen! Så här såg den ut:


Jag älskar mycket glasyr och det var det bästa med den här! Jordgubbarna var underbart goda till den!

Sen åkte jag bara hem och tog det lugnt med plugg... lugnt? haha noooot! Plugget är allt annat är lugnt just nu men snart är det över... i hope!

Idag hade vi bara handledarmöte med handledaren (vem annars?!) ;) Så efter det var det bara att gå till frisörsalongen i skolan där jag skulle fotas!!! Haha drog även med Carro så vi hade skitkul! På Carro sminkade de bara halva ansiktet och fixate bara håret på den sidan för de ville fota och visa skillnaden... riktigt coolt såg det ut! Har tyvärr ingen bild på hur sminket och håret såg ut men har en bild på henne när de efter att ha fotat lockade hela håret så att hon skulle se lite mer normal ut haha!


Så här fint blev det! <3


Här fotas hon:) de fixade fortfarande mitt hår när hon var klar haha!

På mig skulle de göra en mer dramatisk sminkning och det blev riktgt fint!!! Fick blåa ögonfransar med stenar på, sotade ögon och mycket foundation... blev sjukt glad när jag fick höra att jag hade ovanligt fin hy;) komplimanger värmer alltid!

Så här såg jag ut innan de satte upp håret (sminket är klart men fick även läppstift efter):




haha lite ego-bilder får man ju ta;)

Så här blev allt när det var klart (bilden är suddig som fan men man ser ungefär hur håret såg ut!):


Haha! Fint med fjädrar? :P

Hade riktigt roligt och nu ska jag äta nåt för min mage kurrar som in i helvete!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Liuza

Gumman du är galet fin :) carro med! puss

2009-11-27 @ 16:18:11
URL: http://liuzaa.blogg.se/
Postat av: carro

Hihi vad fina vi blev! Jag hade också skojj, alltid kul med lite ovanligheter i vardagen;)

Kom på min match!!

pussar<3

2009-11-28 @ 13:10:13
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

fina bilder :)

2009-11-30 @ 14:02:28
URL: http://eecederholm.blogg.se/
Postat av: DIAMANT

fina bilder, fin sminkning:) aså är du modell eller? joo, fi nny ser du ut att haa!!:) kram

2009-12-01 @ 14:29:21
URL: http://annadiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0