Tjejkväll!

Måste bara berätta om min kväll! Åkte hem till sandra idag efter skolan för jag hade tänkt att jag kunde hjälpa henne lite med alla förberedelser men när jag kom fram så var nästan alla redan där! :D Vi hade tjejkväll hemma hos sandra och jag är faktiskt lite hes nu! vi sjöng, dansade, skrek, hoppade runt och mycket mer... Sandras tjejkvällar blir alltid så lyckade, hon är bäst!
Vi körde på gin och tonic i början men gick sedan över till vin resten av kvällen men jag drack (tydligen) inte mycket för det slutade med att alla förutom jag var jättefulla! haha! Sandra ramlade t.o.m i rulltrappan när vi skulle åka hem!!! Nu när jag är hemma så känns det helt underbart att jag inte drack mycket! ;) Har verkligen insett att man har mycket roligare om man bara dricker lite elller kanske inte alls! Tänker köra på det nu i framtiden...
Vi tog minst 1000 bilder haha och jag ska lägga upp dem när jag har fått dem! Det var med sandras kamera så får nog bli imorgon.

Nu sitter jag i mina myskläder på soffan och väntar på saft som är varit på personalfest men det vill ni antagligen inte läsa om haha!

Känner mig lite hungrig... borde äta nåt men vad?... vi kanske har nudlar... eller så gör jag mycket mat... hmm... nej något måste jag fixa!

Imorgon (eller idag blir det ju!) blir det 18-års feeest! Dionne och Lina fyller 18 idag så det ska firas och det kommer bli kul! Men nu känner jag att magen kommer börja kurra strax så lika bra att fixa något nu!

Ha det bäst eller borde nog skriva: SOV GOTT!!!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: carro

Yes kmr bli grymt!! liksom när festade vi tsm senast?? i våras??

<3<3

2009-11-07 @ 10:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0