Pigg, pigg och... pigg!

Vaknade imorse när saft skulle till jobbet vilket var kl. 07.15! Jag börjar kvart i 10 idag så jag gick alltså upp 1 och en halv timme innan jag skulle upp haha! Men jag satte mig upp i sängen och var helt klarvaken och sen blev jag så sugen på mannagrynsgröt så då var det bara att gå upp och göra det! Gott!!!

Börjar dagen med engelskan där de andra gruppen ska ha sina debatter! kommer bli roligt att bara sitta och lyssna på dem:)

På onsdag ska vi faktiskt till moderna museet! Så då slipper vi båda biologin (dubbellektionen!) och engelskaprovet!!! haha! Vi ska dit med vår mentor som även är svenska läraren och vi håller på med modernismen just nu så det kan bli intressant:)

tisdag så fyller den här killen år!


... ERIK! Ska bli kul att fira honom! :D Nu blir han äntligen stor men mig hinner han inte ikapp hahaha! Han fyller...

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0