My christmas list right now.

Nu har jag kommit på lite smått och gott som jag önskar mig så tänkte visa er. Kan garantera att min lista kommer växa men än så länge ser den ut så här:


Jessica Simpsons parfym - Fancy (525 kr för 100 ml)


Converse All Star men ska designa egna som man kan göra på www.converse.com! Det är bara 4 veckors leveranstid!!!


T-shirt med coolt tryck (alltid lika roligt och det är så JAG!)



Nuxe Huile Prodigieuse Or (olja för hela kroppen som även glittrar fint!)

"A modern beauty enhancer without being a make-up, this multi-purpose golden dry oil brings radiance to the skin and glossy shine to the hair. Quick to apply and immediately absorbed, it is an ideal beauty intensifier which combines the skin care benefits of Huile Prodigieuse (nourishing, repairing, moisturizing and soothing) with the shining effects of tiny Golden Mother-of-Pearl"



Jeans leggins
(alltid lika snyggt och jag behöver nya! Helst svarta!!!)
249 kr (vila eller Vero Moda)


Skor från Bianco är alltid lika uppskattade för de har så jäkla snygga skor!!!

Har dessa från Bianco och jag älskar dem!!!

 

Har ni hunnit göra någon önskelista? vad önskar ni er mest? om ni nu har gjort nån :D

 






Kommentarer
Postat av: natali

ny header vad tycks?:D

fina jeans leggins:D

2009-11-24 @ 23:19:20
URL: http://natalifray.blogg.se/
Postat av: Liuza

Åhhh fan va coolt att designa sina egna, ska fan testa de nån gång :)



sv: ja men de tog skitkååång tid o jag är världens tidsgalning hahah.. jag kommer stressa tills jag dör hahaha. puss sötis<3

2009-11-25 @ 19:41:00
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0