It's so amazing how you have so many faces.

Jaha då städar man lägenheten. Tvättar faktiskt samtidigt så multitask-kvinnan kan man kalla mig nu, vilket man verkligen inte har kunnat göra innan! Har varit helt hopplös på att göra två saker samtidigt...

Hade prov idag (svenska) och kan inte säga hur det gick... antingen gick det hur bra som helst eller så gick det pissdåligt... jaja enough about that!

Sitter och tittar runt omkring mig nu och jag vet helt ärligt talat inte var jag ska börja!!! Vill bara knäppa med fingrarna och så ska allt bara bli rent och skinande men okej, back to rality... ain't gonna happen! Så bara dags för mig att börja... men jag orkar inte! Tur att jag redan har ätit middag för annars hade jag ju behövt laga middag också;)
Nu ska jag sätta på Timbaland - Morning after dark och börja! Den borde få mig lite taggad... på att städa? who am i kidding!



Kommentarer
Postat av: Liuza

Fyfan va nice asså, own place! multitask kvinna for the win :D



sv: visst får man inte nog?! man tänker "shit, jag måste ta det lugnt.. shoppingförbud" but it never works.. yaaay va kuuul :D puss <3

2009-11-17 @ 23:32:45
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0