I'm keeping my style.

Till alla som har mitt nr: MIN MOBIL ÄR DÖD OCH JAG KAN INTE NÅS PÅ MITT NR INNAN MÅNDAG! så om ni vill nå mig har jag ett annat nr tills dess men det får ni fråga mig om;)

Nu springer jag runt och packar! Ska åka till sandra kl. 20.00 och imorgon bär det av till... Tyskland!!! Kommer bli skönt att få vara med föräldrarna och lite quality-time med Sandra! Ska trycka i mig så mycket indiskmat som möjligt för jag kan säga er att man kan gå till alla indiska restauranger i Stockholm men min mammas mat är 10000 godare! Ingen slår henne när det gäller matlagning:P (indiskmat haha!)

Sprang runt som en galning innan och letade efter passet vilket jag kanske borde ha tänkt på tidigare men som ni kanske vet så gör jag allt i sista sekunden som att checka in online! Flyger man med ryanair så vet man att man måste checka in online minst 9 timmar innan flyget går och när checkade jag in?... NYSS! haha! Tack Challe som räddade mig! har ingen skrivare så jag var på väg till skolan för att skriva ut men sen träffade jag henne på vägen så vi gick och fixade det hos henne istället! <3

Nej nu ska jag fortsätta!!!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0