I love everything that has do to with christmas.

Vaknade imorse kl. 10 och kände mig riktigt pigg! Inte så konstigt eftersom jag somnade kl. 22 igår haha! Ja, jag vet att det va fredag och väldigt konstigt men ibland får man unna sig sånt. Känner mig helt utvilad nu och redo för ikväll:)

Jag och pojkvännen min tog en promenad till Huddinge centrum för att gå runt lite eftersom det alltid händer så mycket i lilla Huddinge nu när julen börjar närma sig! Älskar alla juldekorationer och att alla är så glada:) Vi gick in på donken och då var jag inte lika glad längre för där inne stod ingen mindre än... Ronald McDonald och försökte underhålla barnen! Jag höll på att börja gråta först (har extrem clownfobi!!!) men sen så försökta jag koncentrera mig på maten och då gick det bra!

Sen gick vi runt lite. Köpte en bok (Stephen Kings "Duma Key") och lite grejjer till Saft:) Sen satte vi oss och fikade och då åt jag en sån här:


De hade många olika färger men stort choklad-fan som jag är så tog jag den här! Ska faktiskt ta och baka en massa cupcakes nästa vecka! Blev riktigt sugen nu:)

Nu sitter jag och lyssnar på min Old Hits-lista och gissa vilken låt som spelas nu? haha! Eller jag tar tillbaka det där för ni kommer ALDRIG kunna giss vilken... A-teens - Floorfller!!! hahaha!

Nej, nu ska jag fixa lite annat här hemma!


Kommentarer
Postat av: Liuza

Åh jag ääääälskar att baka cupcakes, så KUL! :D

2009-11-30 @ 15:10:34
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0