Bloody biology. Oh yes.

Idag fick vi göra det vi har sett fram emot under hela biologi B kursen... dissikera!
Det va riktigt roligt och intressant att se allt och få ta på allt... låter kanske inte så bra men när man har suttit lektion efter lektion och försökt hänga med när läraren har stått vid tavlan och försökt förklara så föredrar man faktiskt att dissikera! Jag va i samma grupp som Carro och Anna men Anna ville inte dissikera så jag och Carro tog för oss;) sen blev det lite roliga bilder också och jag varnar er! Om ni är känsliga så låt bli att titta på bilderna!!! haha kom precis på att ni nog redan har sett dem när ni gick in på min blogg:P


Här har vi hela innan vi började dissikera


Carro och jag posar med hjärta och luftstrupe;)


Jag och hjärtat...


Carro visar hur vi fick bläsa in luft i lungorna och jag är hungrig som vanligt!


Bobby är glad och visar hur modig han är!!!

Så om vi ska sammanfatta... Vad tyckte vi om lektionen?...


We loved it! :D

Nu ska jag på middag hos safts mamma!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Liuza

OMG.. vi ska också göra de, typ om någon vecka eller två.. FYFAN! Jag vill inte :(:(

2009-11-20 @ 23:44:57
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0