Krök med killarna!

I onsdags blev jag bjuden på krök samt utgång! Vi krökade hemma hos Max och hade kul:) Vi körde ölspelet och sedan lite annat och jag såg en helt ny sida av killarna haha! Ludde, Kevin och jag körde även en egen version av The Elephant Medley från Moulin Rouge på väg till bussen från Max och det lät faktiskt inte så illa... IDOL here we come!
När vi skulle gå från Max så va bara han och jag kvar i huset så han skulle låsa på övervåningen och sedan skulle vi gå ut därnere men då händer nåt... nyckeln går av i låset! Illa illa! hoppas att det löste sig!
Planen va att gå till Baba Sonic (helens krog på söder) men det va föööör lång kö så de drog in till stan och jag tog tåget hem vilket va skööönt! hade inte orkat sitta på nattbussen hem sen;)

Lite bilder från kvällen:






















Glömde berätta att det va Akins första utekväll!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Liuza

Nej men titta, här kände man igen många :D craap vad jag saknar nvco07!

2009-05-24 @ 00:28:41
URL: http://liuzaa.blogg.se/
Postat av: carro

hahaaahahXD:D kolla in dom fylleblickarna;) alla verkade dragna;P <3<3

2009-05-28 @ 16:28:17
Postat av: Tina

alla va dragna;)

2009-06-05 @ 11:50:22
URL: http://sexlovedrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0