Nu orkar jag inte längre!

Nu har jag bestämt mig: JAG SKA TILL SKOLAN IDAG! Jag har suttit hemma och vilat i snart 5 dagar så nu räcker det!
Jag är frisk nu! Även om sandra sa att jag lät förjävlig när jag pratade med henne nyss haha! Skitsamma!

Jag ska göra iordning mig nu och sminka mig så att jag ser liite bättre ut och kan visa mig i skolan, klarade inte av första lektionen eftersom jag alltid mår så dåligt på morgonen men jag ska gå snart. Har engelska, lunch och sen matte:)

Förresten, glöm inte att det är våffeldagen idag!!!

Mums!!!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: ^^

omfg va GOTT!!!!!!!!!! jag vill ha!!



skönt att du håller på och bli frisk btw :)

2009-03-26 @ 16:38:51
Postat av: Anonym

mm helt stört gott!!!

det tycker jag också! hatar att bara ligga hemma:(

2009-03-26 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0