London - Day 1

Min dag började som ni kanske vet med att jag blev hämtad hos mamma av pappa. Han stod utanför med bilen prick halv 9 eftersom alla vet (och om inte så vet ni det nu) att min pappa ALDRIG är sen! Han har aldrig varit sen till något i hela sitt liv! Helt otroligt! Och sen fick han en dotter som inte är lika perfekt... That would be me;) haha!
Jag gick ut till honom kl.08.37 ;) Sedan körde vi mot Frankfurt am Main. Vi kom dit runt 11 tiden så det va perfekt eftersom flyget skulle gå 12.30. Min perfekta pappa hade fixat online-ckeck-in så vi behövde inte ens stå i nån onödig kö för att checka in eftersom vi bara hade handbagage... trodde vi! Det onödoga kön kom senare vid säkerhetskontrollen! Som de flesta vet så är Frankfurt am Main europas största flygplats vilket betyder att det går hur många flyg som helst samtidigt! Vi stod i kön i 35 min.
Kön va precis som det brukar vara till åkattraktioner på grönan, man förbi samma personer hela tiden och det stod två killar i kön som tittade jättemycket. Sen när jag gick förbi dem hörde jag att den ena killen sa nåt till sin kompis och de trodde nog att jag inte förstod tyska för han viskade inte... Han sa: "vacker, stört fina ögon!" haha! Det är alltid lika roligt att höra:) Sen så tittade de nog på pappa och blev rädda för han stirrade argt tillbaka på dem, så typiskt min pappa! haha!!!
Efter säkerhetskontrollen tog det oss 25 min att ta oss till vår gate för att det är så jäkla stort! Det va inte så att vi gick vilse utan vägen dit va så låång! galet! :P

Hela flygresan gick bra förutom att jag fick ont i öronen som vanligt och pappa började tjaffsa med en flygvärdinna eftersom de bara hade mackor med salami! Hur tänker de egentligen?! Pappa va ju inte den enda som klagade, de kunde ju haft några med ost eller nåt annat... 1 tim och 40 min senare landade vi på Heathrow i London:)
Det va 13 grader varmt ute så det va hur skönt som helst, man kunde gå runt med öppen jacka och utan halsduk.
Pappas kusin kom och hämtade oss så fick vi fick skjuts hem till dem. Sist jag träffade dem va jag jätteliten!

Vi kom hem, åt lunch och sen drog jag och pappa ut på en promenad på stan. Vi fikade och åt glass och jag "råkade" gå in i en affär där jag hittade min dröm-trenchcoat! Den va tyvärr föööör dyr så den fick vänta:) Efter promenaden gick vi hem och då hade barnen kommit hem. De är sååå otroligt söta och väluppfostrade! helt sjukt!  Vi spelade lite Wii-fit innan maten hahah! Sen såg vi Mamma Mia och sen gick jag och la mig, jag va hur trött som helst!

Det va min dag... här kommer lite bilder från dagen!



...

Dag 2 kommer snart:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: carro

låter ju riktigt trevlans:D haha jag förstår mig inte på människor som alltid kmr i tid! jag måste verkligen anstränga mig, jag är alltid sen"/ lätt att mina barn oxå ska vara fett väluppfostrade, med lr utan våldXD haha

2009-03-02 @ 17:08:16
Postat av: joey

haha vilken rolig pappa ;-D

2009-03-06 @ 00:05:52
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Anonym

När är snart igentligen?

tycker det är dags för uppdatering!

2009-03-06 @ 23:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0