Lite bättre...eller?

Nu mår jag liiiite bättre men det är nog för att jag har ätit alvedon, tagit hostmedicin, nässpray (som tydligen också ska göra mina polyper mindre och som ska tas i 2-3 månader nu!) och jag äter halstabletter. Efter allt det där så kan man ju inte må dåligt;)

Jag har inte gjort ett piss idag och det suger för jag har trååååkigt! Vill hitta på nåt men så fort jag börjar göra nåt så mår jag dåligt och jag känner direkt hur feber kommer tillbaka:(
Vad ska jag hitta på?

Tittar på tv nu... Såg precis Stockholm Boogie och den va riktigt bra! Skön film som alla borde se haha!

Förresten, vet ni vad jag har varit sugen på i fleeera dagar nu?
Blåbärspaj med vaniljsås... mmmmmmmmmm! gott!

Ska vila nu men see ya later!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0