Choklad, chips och våfflor.

Idag har det varit en luuuuugn dag! Vaknade upp i Farsta runt elva tiden men jag va hur trött som helst eftersom jag hade somnat runt 4 tiden!!! Olivia hade redan gått till jobbet så jag tittade lite på tv, gjorde iordning mig och gick sedan till skolan.
Igår hade vi ju studiedag så jag åkte in till stan och träffade Dionne och Ullis. Vi shopaade lite och sedan köpte vi glass och satte oss vid vattnet. Det var helt underbart eftersom det va sååå fint väder:D Vi satt och diskuterade svanar hahaha! det fanns så många svanar och ankor där.
Sen skulle Dionne dra så vi gick tillbaka och mötte upp Carro som också ville shoppa! haha
Det slutade med att jag köpte en jacka som jag ska lägga upp en bild på sen. Är inte hemma just nu så jag fixar det när jag har sladden till min mobil.

Tillbaka till min dag idag: hade ju bara matte idag så jag åkte till skolan runt halv ett. Jag älskar verkligen torsdagar för jag har en lektion (två lektioner varannan vecka) och det är underbart med sovmorgon!

Nu har jag det mysigt med someone. Vi har ätit våfflor och chips! Åt även lite choklad på dagen så det har inte varit en nyttig dag men vem faaan bryr sig om det! Har varit en BRA dag:D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0