Redan vaken...

Så nu sitter jag här med datan och kan inte sova... Det är helt otroligt! Jag är nästan alltid pigg, 24-7!!! Förstår inte vad jag ska göra för att bli trött! Saft kan somna kl. 23.00 ibland och då har jag inget att göra... Jag somnar sent på kvällarna och vaknar tidigt så det suger verkligen! Börja på kickboxning nu till hösten låter faktiskt som en bra idé för då kommer jag göra mer på dagen ----> vara tröttare på kvällen ----> somna tidigt!!! :)

Måste bara berätta att det va jätteroligt i fredags! Utspringet var lyckat och alla treor va glada men vädret var doch inte så fint... :(
Jag åkte flak med NVCO06 och det va verkligen drag! Vi dansade mycket och jag fick en liten överraskning... vi åkte in till stan! Trodde verkligen inte att man fick åka in till stan för alla har sagt att man bara får åka runt i sin kommun men nej! Vi åkte in till stan;) haha! Det enda jobbig avar att när vi väl hade kommit in till stan så hade det redan gått nästan 2, 5 timme så alla hoppade av och åkte kommunalt hem vilket inte var så bra för mig eftersom jag hade bråttom! Jag hade räknat med att vara hos saft och hoppa in i duschen runt 16.00 men nu var klocken redan 16.30 och jag var fortfarande inte i stan!!! Jag och Erik sprang till tåget och lyckades hoppa 2 över halv tåget!
Kl. 16.57 var jag i huddinge! Jag sprang till skolan för att hämta mina saker som jag hade lagt i skåpet, vilket var en IDIOTISK idé eftersom.... hela skolan va låst när jag kom fram! Jag fick PANIK! sprang runt hela byggnaden i en halvtimme och plötsligt fick jag syn på en kille så jag började banka på fönstret som en galning tills han kom och öppnade. Han följde sedan med mig till 4an och öppnade dörren men försvann sedan vilket inte heller va så bra eftersom min jacka låg i elevrådsrummet...!!! Så fick springa runt och leta efter honom igen! Drog med honom till 3an så att han kunde öppna och ÄNTLIGEN hade jag alla mina grejjer så då var det bara att springa till bussen!
När jag väl kom fram till busshållplatsen så såg jag Henrik (Bulan) där som skulle få skjuts så jag fick skjuts till saft!

Det hela slutade iaf med att jag och Marc blev 15 min sena till Kristians mottagning men det va lugnt! Efter Kristians mottagning skjutsade Marc mig till Eriks mottagning och det va riktigt trevligt där! Erik va full och kunde knappt läsa korten eller säga högt vad han fick hahaha!
Lite bilder från det kommer sen för jag hittar inte sladden nu! :(

Efter hans mottagning drog jag in till stan med saft och vi mötte upp Alex och Moe på Nivå 22! Det va så kul för när vi kom dit så stod Moe i baren, han hade tydligen beställt Pommes Frites så han väntade på att de skulle bli klara så jag, saft och alex gick upp och satte oss. Efter typ 15 min komm Moe upp med sin tallrik och ni skulle sett hur försiktigt han gick för att inte tappa nåt och så precis när han år framme vis bordet ställer sig nån upp bakom honom och råkar stöta till honom så att han tappar tallriken! Jag kommer inte ohåg om han tappade tallriken all mat låg på golvet!!! Tyckte verkligen synd om honom, han hade väntat i nästan en halvtimme på att få i sig nåt! ;) hihihi shit happens!

Nej nu har jag skrivit en bok känns det som så jag ska sluta!
Hörs sen!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0