Poängjakten!

Idag är det en rolig dag i vår skola... Idag är det poängjakt och för er som inte vet vad det är så ska jag berätta lite kort. Alla treor ska tävla om en grej och det är vilken klass som får springa ut först på fredag så då väljer varje klass (de som tar studenten i år) ut 8 representanter som klär ut sig, vilket man också får poäng för. Bästa utklädnad måste ju också belönas;) dessa 8 representanter får ett häfte med uppgifter som de ska göra för att samla poäng och klassen med flest poäng får springa ut först men nu kommer det roliga... Det är helt sjuka uppgifter och några är nästan helt omöjliga men det är kul att se! haha! Nu kan jag inte skriva vad vi har för uppgifter i år för en trea kanske råkar gå in på min blogg nu på morgonen och se det men ikväll ska jag försöka skriva hur dagen varit samt kanske lägga upp några bilder om jag hinner fota, det brukar vara sjukt stressigt under dagen eftersom det är många klasser men bara 15 domare! Juste, glömde skriva att det är jag och Teréce som har gjort poängjakten i år;) hihihihihi.... ska bli underbart!

Nu ska jag ner till centrum och fixa lite grejjer...

Förresten, imorse kl. 6 åkte Sandra och Olivia till spanien så nu är de borta!!!!!!!!!! kul för dem men jag saknar dem redan!!! Hoppas allt gick bra!


På fredag är det slutskiva! Sjödal, Huddinge och Östra har tillsammans och det kommer bli fuuuuuuuuuuun!
Köp biljetter av mig ni som inte har gjort det än!


Pusspuss and have a great day!

Kommentarer
Postat av: ^^

NVCO borde fan vinna :D VEM drack 2 liter COLA :D

2009-06-01 @ 17:37:45
Postat av: iris

Jaha nä men det är ju coolt.. Jag ska göra min lillebrors foto på ryggen :P dvs ansiktet ..

2009-06-01 @ 17:45:36
URL: http://justiris.blogg.se/
Postat av: Sandra och Polackfrun

hej lilla bambi!

Nu sitter vi i vår superglassiga lägenhet.

Ni kommer dö när ni kommer hit,

den är perfekt!

Verkligen helt perfekt!

Vi kommer uppdatera bloggen så kika in.

Love you.

Pusspuss

2009-06-01 @ 23:26:27
URL: http://fuckpain.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

vad kul :)

2009-06-01 @ 23:31:40
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh va härligt det lät då snygging! :D jag ska på peace and love festivalen, kreta och london. vad jag vet nu iallafall. sen kan det dyka upp en till utlandsresa eftersom jag verkligen älskar att resa ;) hahha.

2009-06-02 @ 09:13:52
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/
Postat av: Sandra och Polackfrun

vi har mailta dit, KOLLA DET puss

2009-06-02 @ 15:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0