Bilderna från landet!

Lovade ju att ni skulle få se bilderna från landet så här kommer de och jag säger bara titta noga för sånna här bilder på mig får ni kanske aldrig se igen;) hahaha




Fråga inte ens varför jag har på mig de kläderna... haha!


Hela bondefamiljen!

Rickard och Armin

Säg inget... ;)

Fick dricka vatten från denna när jag invigdes;)

Dag två högg vi (eller inte jag;) haha) ner ett träd!

Trädet fastnade i några andra träd på väg ner så killarna fick klättra upp och hoppa så att det skulle ramla ner...

Vi tog det lugnt...

Saft vilar efter hård dag;)


Det va en rolig helg!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: carsi

AHAHahaha när va dt här?? fett geek du va i bondekläderXD puss<3

2009-06-05 @ 11:05:24
Postat av: Tina

hahaha tack för den;) man måste ju ibland;) det va förra helgen!

2009-06-05 @ 11:49:33
URL: http://sexlovedrugs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0