Are we human or are we... FARMERS!

Jag satt hemma hos saft i fredags och kände att jag ville hitta på nåt men jag kunde inte komma på nåt! Det va sjukt varmt ute och jag hade ingen lust att bara åka och bada... just då ringde Gustav (safts kusin) och frågade om vi kunde åka till landet! Perfekt;) 15 min senare så satt vi i bilen, hämtade upp Rickard först, åkte in till stan och hämtade upp Gustav och Armin och sedan åkte vi hem till mig så att jag kunde ta med mig lite grejjer. Sedan var det bila som gällde!
Vi körde i ungerfär en halvtimme innan alla va hungriga så då stannade vi och åt på donken vilket verkligen behövdes då!!! Det va gott som fan och man fick även röka en cigg;) haha!
Ännu en halvtimme efter det så va vi framme... Landstället ligger i Sala och det är riktigt mysigt där! Fint hus och stort som fan:) det kommer grymt roliga bilder från hela helgen sen... kan inte lägga upp dem nu för jag sitter i skolan och skriver detta. Kort sammanfattat så hann vi bada, sola, hugga ned ett träd, inviga mig (hahaha!), åka cross och mycket annat!

Vad har ni gjort i helgen?

Pusspuss

ps. DET ÄR SOMMARLOV SNAAAAAAAAAAAART!!!!!!!!!!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0