Heeeello!

Nu ska jag ta och beratta lite om vad jag har for mig har i Tyskland!
Jag och saft tar det mest lugnt men vi har shoppat och aven simmat mycket! Nar han var i Goteborg sa simmade jag 1 kilometer varje dag ( kom precis pa att jag redan har berattat det haha! minne som en guldfisk!)
Hittade ett par grymt snygga skor som nu ar miiiina! ska ta en bild och visa nar jag har hittat min sladd! har av en konstig (men med tanke pa hur jag ar... valdigt normal!) anledning tappat bort den!

Just nu sitter mamma och saft och snackar skit ute pa terrassen haha! orkar inte lyssna sa jag sitter inne i vardagsrummet och bloggar lite! Tog precis en stoooor bit av heaven... Om ni undrar vad heaven ar sa kan jag visa er...


Fransk bakelse som heter Eclair! Det finns aven vanilj eclairs men gillar nog chocklad lite mer;)

Vi var i Strassbourg i lordags och det var grymt kul! gick runt lite och sag katedralen som jag har sett minst 1000 ggr nu men allt var nytt for saft sa han sag ut som en liten nyfken hund som hade mycket att utforska hahaha! Det var da vi kopte dessa gooooda eclairs... made in France, bought in France!

Vad har ni haft for er? haft en bra sommar? :)

Pusspuss!!!

Kommentarer
Postat av: juliairene.blogg.se

här är det bara bra :D

vad händer i veckan?

2009-07-21 @ 20:26:41
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: tina

heeeej haha hvisste inte det om dig heller :D hhi <3

2009-07-22 @ 18:30:19
URL: http://ttinas.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

ser gott ut :D

Goood natt!

2009-07-29 @ 03:03:11
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0