Andrade planer!

Sitter i vaaaarma heidelberg och tar det lugnt nu... finns inte mycket att skriva eftersom jag som sagt bara... TAR DET LUGNT :)

Det har varit 36 grader har...det sjukt! har badat varje dag och aven borjat trana:) simmade en halv kilometer idag vilket var langt for mig... men inte for andra! jajaja...

Har aven cyklat in och fran stan varje dag vilket tar 45 min...

Idag akte saft till GBG for att traffa sina kompisar men det ar lugnt... he'll be back hahah! han kommer tillbaka den 14:e!

Vad har ni for er?... har en ny klocka forresten! fick den i present av en uuuuunderbar person!!! <3

natta,lollo...det ar den klockan jag sag i schweiz hahaha! sa ju att jag ville ha den;)

Nu ska jag skypa och det finns anda inget mer att skriva med detta tangentbord som gor mitt liv liiite jobbigt just nu!
 
JUSTE! det jag skulle skriva var att jag stannar langre! ar hemma den sjunde augusti! :D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0