Matte, stadsbiblioteket och kladdkaka

Nu är kl 01.10 och jag är fortfarande vaken vilket inte är bra eftersom jag ska upp kl 08.30 för att åka till biblan igen för att plugga matte. Mitt matteprov är kl. 13.10 imorgon så jag hinner plugga i 3 timmar innan jag ska till skolan, det blir perfekt! 
Just nu sitter jag hos Sandra och Olivia ligger och sover bredvid mig. Vi har ätit kladdkaka och druckit te! Gooott!
Sandra och benji drar till fjällen imorgon så de har sprungit runt och packad idag haha! det va sjukt kul att se för de tog på sig en massa kläder och sen av med allt igen för att kolla så att inget va för litet eller för stort, allt ska ju vara perfekt inför den perfekta resan;) så här såg det ut:


Sandra posar haha! Så här kommer hon se ut i backen! Se upp för henne!


Nu ska jag sova eftersom jag har en lång och jobbig dag framför mig imorgon! Uppdaterar imorgon igen:)

Pusspuss och Good night...


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha söt du är min lilla bambi.

love you kommer sakna dig massor!!!

2009-02-19 @ 10:56:32
URL: http://fuckpain.blogg.se/
Postat av: carsi

high five på dt underbara matteprovet:D:D snacka om att jag tog ut mina aggressioner på boxercise-passet på träningen igårXD<33

2009-02-20 @ 09:25:46
Postat av: Anonym

du är sämst på att uppdatera

2009-02-20 @ 14:00:52
Postat av: Bambi

sluta klaga!

2009-02-21 @ 01:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0