A long day.

Vaknade imorse med ont i halsen som vanligt. Kommer som sagt aldrig bli frisk! Det känns verkligen som det...
Duschade och åt en snabb frukost eftersom jag ska vara nyttig och äta ordentligt och sen sprang jag till tåget! Jag hann med tåget vilket var bra eftersom jag hade utvecklingssamtal imorse och det fick jag absolut inte missa, måste ju få veta hur jag ligger till i skolan enligt mina lärare:) 
Allt va bra och jag har tydligen bättre betyg än vad jag trodde! haha! Helt stört men min gamla kemi/ tnv/ naturkunskapslärare satte ett VG på mig... Jag va helt säker på att jag hade fått G men nope! Så var det inte! ;) Jag klagar verkligen inte!
Efter utvecklingssamtalet gick jag direkt till biblan för att läsa igenom min insändare som vi skulle skriva tills idag... Den blev faktiskt bra! Jag har skrivit om att allahjärtansdag är för överskattad, vilket enligt mig är sant:)  

Kl. 11 började svenskan och vi gjorde absolut nada på den lektionen. Man fick sitta kvar och jobba med sin text i klassrummet om man ville eller gå till biblan och sitta där... Det slutade med att alla typ gick ut så Carro och jag satt kvar i klassrummet och körde hänga-gubbe:)


Carro försöker komma på ett bra ord!


Jag kom på ett ord som va hur långt som helst men inte så svårt som jag ville... "Koncentrationssvårigheter" haha!


Efter svenskan hade vi lunch och det va underbart att få i sig mat! Det va fiskpanetter med potatis och sås:) Imorgon blir det korvstroganoff med ris!!! Låter ju gott! :D

Sista lektionen va idrott och där körde vi Kung Fu med Kevin. Han va hur duktig som helst men vi (resten av klassen) va tyvärr inte lika viga och duktiga haha! Men det gick bra och jag känner av träningen i låren men inte lika mycket som jag trodde att jag skulle så det är skönt:)
Sedan va det bara elevrådsmöte i skolan och det gick superbra! Alltid kul med dem!
 
Nu sitter jag här hemma och känner att jag inte kan hålla ögonen öppna, vill lägga mig och sova men jag har inte tid! Måste skriva min artikel och plugga matte då jag har kursprov i matte c nu på torsdag!!! Usch! det suger verkligen!

Ska plugga nu och äta men jag uppdaterar lite senare igen om jag hinner:)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Saft.

Seeegt med plugg ^^ hoppas det går bra :)

Skönt med VG :) specielt när man inte har räknat med det :D



Pusss.

2009-02-17 @ 21:37:00
Postat av: sandra

bambi skriv en bok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2009-02-17 @ 22:11:21
URL: http://fuckpain.blogg.se/
Postat av: Emil Pop

ganska lam blog faktist .

2009-02-18 @ 00:52:35
URL: http://emilehnberg.blogg.se/
Postat av: Emil Pop

blogg menar jag ju såklart.

2009-02-18 @ 00:52:46
URL: http://emilehnberg.blogg.se/
Postat av: carho

haha mitt ord ägde ju sönderXD ska alltid ta "yxa" hädanefter:D usch måste börja med mitt mattemaraton nu:/ inte kul.. men halleluja att kemin är flyttad^^ pözz

2009-02-18 @ 17:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0