stupid or just spooky?

Igår gjorde jag en riktigt idiotisk sak. Jag har fått nytt simkort rätt nyligen då jag bytte från kontantkort till abonnemang. Igår ringde moilen och jag höll på med nåt viktigt så jag stängde av den för att inte störas. Typ 20 min senare tar jag upp moilen och sätter på den och slår sedan in pinkoden men vad märker jag då? jo, att det är fel pinkod för dumma jag ändrade inte pinkoden efter att ha satt på den första gången (förresten, är det bara jag som tycker att säga/skriva "sätta på mobilen" är kul? haha!) så jag måste hitta brevet där pinkoden står... tror ni att jag vet var jag har lagt brevet? nope. Så jag går runt och letar överallt!!! Sen ger jag upp och tror att jag har lagt det i mitt skåp i skolan eftersom jag var på väg till skolan när jag fick det och bytte kort där så jag går och lägger mig utan mobil och därmed utan väckarklocka. Blir väckt av safts väckarklocka kl. 06.30 så jag går upp för att inte somna om och försova mig. Jag reser på mig, går till fönstret och drar fram brevet som ligger under en dvd-box på fönsterbrädan! Jag letade verkligen överallt igår och hittar det inte men idag vaknar jag och vet exakt var det ligger!!! Och här kommer det sjuka: jag drömde att det låg där! spooky or not?



Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan iväg till skolan!
Have a spooky day;)


Kommentarer
Postat av: sandra

exakt samma sak hände mig, kommer du inte ihåg det? med min svarta klocka jag fick av benji! hahah jag letade i flera väckor och en natt vaknade jag av att jag kom på var den var haha sjukt sjukt såntdär.

2009-12-13 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0