I'm in love with a fairytale.

Sitter som vanligt i skolan och försöker vila hjärnan i elevrådsrummet. Har slutat och ska börja röra mig hemmåt för att plugga... BIOLOGI B! Det finns verkligen ingen tråkigare kurs! Eller jo, det finns det visst haha... FYSIK och KEMI!

Jag kommer nog inte få mycket sömn inatt eftersom jag måste plugga men det kommer vara skönt efter provet imorgon! Eller i några timmar iaf för sen måste man plugga till nästa prov... nationella: Matte D! jippi... tar detta någonsin slut?! Det som tröstar mig just nu är att det är julavslutning om mindre än tre veckor! och en till grej som jag inte vill skriva här:)

på lördag ska jag och saft dra in till stan och julhandla lite! Måste köpa alla julklappar och lite pynt för vi har fortfarande inte hunnit pynta hemma! vi suger verkligen men jag har inte haft tid!!! Föööör mycket plugg i  skolan och dessutom så är jag helt inne i min bok just nu... Stephen King's "Duma Key"...

Men nu ska jag dra hem!
Vi hörs sen!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: DIAMANT

oj tack så mycckee:) härligt! joo ska kolla in modellbilderna!:)

2009-12-01 @ 14:27:16
URL: http://annadiamant.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi jag vet vad det är ;)

2009-12-01 @ 16:54:43
Postat av: carsi

ey länka min blogg vettja;)

<3<3<3

2009-12-01 @ 20:01:00
Postat av: Anonym

Jag har också läst Duma Key precis, vad tycker du om den? hur långt har du kommit? Skulle uppskatta lite längre svar, väldigt bra bok! :)

2009-12-02 @ 23:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0