I Could Take You Down If I Wanted To.

Gråta hos tandläkaren... check!

Sitter på sängen och väntar på att bedövningen ska försvinna. Två timmar sa kära tandläkaren men nej! klart det inte bara tar 2 timmar... nu har det gått exakt 4 ½ timme och den är fortfarande kvar!!! Fick två tider till så helvetet är inte över än men när det väl är över så kan jag säga er att jag kommer borsta mina tänder efter VARJE måltid för jag vill aldrig behöva fixa någon tand hos tandläkaren igen! Never ever! Nästa tid är den 29:e vilket är bra eftersom det fortfarande är gratis för mig då men den tredje tiden är i januari... dyrt blir det but you gotta do what you gotta do.
Försökte övertala honom att fixa tanden utan att ge mig bedövning men det ville han absolut inte... det borde ju inte spela någon roll för dem! Det är ju jag som har ont och jag kan säga er att jag mycket hellre tar smärtan är den där jäkla sprutan! Den gör ont och man känner sig helt missformad i flera timmar efter! Det enda bra var att jag fick en tandborste, munskölj och en klubba efter (samt räkningen för tredje gången men den vill jag inte tänka på nu) haha;) han tyckte nog lite synd om mig eftersom jag näsan började storböla innan sprutan (råkade se nålen och då är det oftast kört för mig!).

Nu ska jag fixa lite saker hemma och sedan drar jag hem till sandra för lite julmys, julbakning och övernattning;) det behövs just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0