All I Want For Christmas Is...?

Nu har jag äntligen kommit hem efter en lång dag med shopping! Vi åkte till Skärholmen och shit vad annorlunda det såg ut där (inte så kontsigt då jag inte har varit där på 8 år!!!) Jag köpte faktiskt inget till mig själv (eller inte BARA till mig iaf haha) utan vi köpte saker till lägenheten:) Vi hade lånat en bil så vi passade på att köpa allt som behövdes och jag kan säga er att det va myyycket! Nu har jag sprungit runt som en galning och försökt fixa allt för jag hatar att allt bara ligger kvar i en massa påsar... vill göra allt på en gång haha! Det blev riktigt fint kan jag säga er, mysigt som fan!


Köpte de här (två stycken) kuddarna från Indiska för 159 kr/st. Riktigt fina och man ser inte med det är små guld paljetter på sidorna. De finns inte på hemsidan så kan inte länka men kolla i butikerna för de finns kvar om nån är intresserad:)

Sen så köpte vi även en... JULGRAN! Och otålig som jag är så har jag redan pyntat den så nu står den i vardagsrummet! Så här ser den ut:


Fin va? haha! jag är verkligen inte bäst på att pynta men är nöjd med den här nu:)

Sen köpte vi även en mikro, en julstjärna (från Indiska, guldfärgad) och några julklappar!

Nu ska jag plugga lite och ta det lugnt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0